آشنایی با صفحه ی زیر مجموعه های onbux


برای دیدن آشنایی با   صفحه ی زیر مجموعه های onbux (به صورت پرسش و پاسخ)






عکس بالا صفحه ریفرا های مستقیم در سایته

Onbux رو نشون میده که به ترتیب دکمه های موجود در اون رو براتون تعریف میکنم



به این نوار رنگی میگن نوار Highlight با این نوار می تونین رفرال های تنبل رو معلوم  کنین شکل بالا نشون میده اگه میانگین کلیکی که رفرالت میکنه کمتر از 1.9 هست، بحرانیه و باید عوضش کنی بین 1 تا 3 معمولی بیشتر از 3 ایده آله. با جابه جای کردن اون دایره های آبی می تونید مقدار این اعداد رو عوض کنید بعد از تنظیم کافیه دکمه ی SAVE رو بزنید تا تنظیمات شما اعمال بشه با این کار خواهید دید که ریرفال ها با توجه به میانگین کلیک روزانشون رنگی میشن و شما می تونید ریفرال های تنیل رو با رنگشون از ریفرال های فعلا تشخیص بدید (از رفرال های فعال جدا کنین) سبزها که عالین! زرد ها هم می تونن عالی باشن (یا بشن!) سفیدارو هم دست نگه دار تا ببینی چجوری میشن! اگه از این رنگی شدن خوشتون نیومد می تونین برای غیر فعال کردنش دکمه DISABLE رو بزنید.



با این نوار می تونید تعداد ریفرال های نشون داده شده در هر صفحه رو تعیین کنید حالت پیش فرض 100 نفره


در صورتی که بیش تر از 100 ریفرال دارید به طوری که امکان نشون دادن همشون تو یک صفحه نیست و صفحه نمایش ریفرال هاتون بیش از 1 صفحه است با این ابزار می تونید بین صفحات حرکت کنید.


این دکمه رو که بزنید نحوه کار ریفرالتون در چند روز اخیر بهتون نشون داده میشه. وقتی این دکمه رو بزنید زیر اسم ریفرال نمودار عمکلردش (شکل زیر) نشون داده میشه



این دکمه در قسمت ریفرال های مستقیم وجود داره در قسمت ریفرال های کرایه ای به جای این دکمه یه چیز دیگس که در ادامه توضیح میدمش. بگزریم. با فشردن این دکمه می تونید ریفرال مسقیمتون را حذف کنید البته برای اینکار باید پول بدید برای حذف کردن هر زیر مجموعه باید 10 سنت پول بدید این پول رو باید از رنتال بالانستون پرداخت کنید. لابد می پرسید برایه چی ریفرالمون رو حذف کنیم؟ به خاطر اینکه تعداد زیر مجموعه های مستقیم در آنباکس حداکثر 80 نفره وقتی به این میزان رسیدید دیگه نمی تونید ریفرال مستقیم بگیرید و برای جذف ریفرال باید ریفرال های کم کارتون رو حذف کنید.

این دکمه بجای دکمه ی ضربدر در قسمت ریفرا های مستقیم، در قسمت ریفرال های کرایه ای وجود داره با این دکمه می تونید ریفرال های کرایه ای که فعال نیستن رو بایک جدیدش جایگزین کنید به این کار میگن ریسایکل (بازیافت) کردن. اگه ریفرالی میانگنی کلیک هاش کمتراز 1.9 بود و بیش از 3 روز متوالی بوده که کلیک نکرده بهتر ریسایکلش کنید برای اینکار البته باید 0.7 سنت پول بدید این پول رو هم باید از حساب رنتال بالانستون پرداخت کنید.


این مربع رو وقتی که بخواییم یه کار یکسان روی چند تا ریفرال با هم انجام بدیم تیک دار می کنیم. ریفرال هایی رو که می خوایم باهم مثلا تمدید اجاره کنیم (در قسمت ریفرا های کرایه ای) یا حذفشون کنیم (در قسمت ریفرال های مستقیم) انتخاب می کنیم با تیک دار کردن هر کدوم از مربع ها یه منو (شکل زیر) در پایین صفحه باز میشه که از تون می پرسه می خوایین با ریفرال هایی که انتخاب کردین چکار کنید



مثلا در همون طور که در شکل بالا می بینید من گزینه حذف اون ها رو انتخاب کردم. زیرش با قرمز نوشه مجموع هزینه حذف 10 سنته (من فقط یه نفر رو انتخاب کرده بودم) و در ادامش نوشته شما در رنتال بالانستون به اندازه کافی برای اینکار پول ندارید. او دکمه سبز رنگ هم ما رو میبره به قسمتی که از اونجا می تونیم رنتال بالانسمون رو شارژ کنیم تا بتونیم این عمل رو انجام بدیم.

.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد