معرفی سایت نئوباکس

معرفی سایت نئوباکس



در این پست، شما با وبسایت Neobux آشنا می شوید که بزرگترین، بهترین و قابل اعتماد ترین

سایت کسب درآمد اینترنتی می باشد.

برای عضویت در این سایت، روی تصویر زیر یا اینجا کلیک کنید.



سلام به همراهان همیشگی 

در این پست قصد معرفی تنها سایت کسب درآمد از نوع PTC که پرداخت دارد و می توان از آن درآمد قابل توجهی کسب کرد را دارم.

نام این سایت  Neobux  است و حدود 3 الی 4 سال است که فعالیت دارد و کاملاً قابل اطمینان است. از پشتیبانی این سایت می توان به چت آنلاین و انجمن بزرگ کاربران سایت اشاره کرد.

 

خصوصیات عادی :

شما ( قبل از Upgrade کردن ) به این شکل درآمد کسب می کنید :

به ازای هر کلیک : 1 سنت     |     به ازای هر کلیک زیر مجموعه : نیم سنت

حداقل 4 تبلیغ در روز برای مشاهده وجود دارد.

پرداخت از طریق Paypal و Alertpay انجام می گیرد.

شاید پیش خود فکر کنید که چرا این سایت با این پرداخت کم، اینقدر در مرکز توجه واقع شده است؟ پس با ما همراه باشید...

 

خصوصیات منحصر به فرد :

- پرداخت آنی و فوری (برخلاف سایتهای دیگر که فرایند پرداختشان چندین هفته تا چندین ماه طول می کشد)

- حداقل پرداخت 2 دلار.

- مهمترین مزیت این سایت : امکان اجاره ی زیر مجموعه و امکان مصرف کردن درآمد برای اجاره ی زیرمجموعه.

 

توضیحاتی درباره ی اجاره ی زیرمجموعه :

راه درآمد در این سایت، اجاره ی زیر مجموعه است، نه کلیک کردن! شما می توانید تعداد زیادی زیرمجموعه اجاره کنید و به ازای هر کلیک آنها در حالت کاربر عادی نیم سنت و در حالت کاربر ارتقاء یافته یک سنت دریافت کنید.

اجازه دهید حساب کنیم که در روز چقدر درآمد می توان داشت: فرض کنید که شما 1000 عدد زیرمجموعه یا ریفرال اجاره کرده اید (یک ماهه) و آنها هرکدام بطور متوسط روزانه 2 عدد کلیک انجام می دهند، به این شکل شما (کاربر عادی) روزانه 10 دلار و ماهانه 300 دلار کسب خواهید کرد که با Upgrade کردن حساب خود این مبلغ 2برابر می شود.


هر سوالی ژبرامون این سایت داشتید در قسمت نظرات بنویسید تا جوابتون رو بدم 



برای آشنایی با راه های کسب درآمد از اینترنت در سایت آنیاباکس

برای آشنایی با راه های کسب درآمد از اینترنت اینجا کلیک کنید

سلام

مطالب زیر رو یکی از دوستان که در سایت آنباکس آپگرید کرده و هم اکنون به درآمد 500 هزار تومن در ماه رسیده برام ارسال کرده




سلام دوستان عزیز و گرامی...

امروز اومدم تا اطلاعات کامل تر رو در رابطه با آنباکس و کلیات کار به شما ارائه کنم. همانطور که می دونید طبق بسیاری از آمار ها اکثر سایت های کسب درآمد از طریق اینترنت غیر عملی و غیر منطقی هستند و یا وقت شما یا پول شما را می گیرند و شما دل سرد از کسب درآمد اینترنتی می شوید.

من با تحقیق زیاد در این زمینه و فعالیت در سایت های مختلف یاد گرفتم که اصولی و با دقت فعالیت کنم و باور کردم که ما می تونیم توی کشورمون تجارت الکترونیک داشته باشیم و نتیجه این تفکر خودم را گرفتم و روز به روز شاهد افزایش درآمد خودم و دوستانم هستم.

به همین دلیل این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا به شما آموزش بدهم استارت کار خود را بزنید تا از پایه و اصولی شروع کنید و تا راهی را که من 2 ساله طی کردم شما 2 روزه طی کنید تا وقت و پول خود رو در سایت های کلاهبرداری هدر ندهید.

من از طریق اینترنت بدون اینکه حتی یک ریال پول داده باشم به درآمد ماهیانه 500 دلار رسیدم...
می خوام به شما نشون بدم که چه طوری این کار رو کردم... زمانی که این وب سایت و وب سایت های مشابه به اون رو پیدا کردم فکر می کردم اگر بخواهم از این سایت ها پول در بیاورم با این پول کمی که پرداخت می کنند تا آخر سال 14.6 دلار کسب می کنم و اگر بخواهم هم زمان در 5 سایت به این گونه کار کنم نهایتا بعد از یک سال 73 دلار کسب می کنم و این خیلی کمه حتی بعد از یک سال یه کفش هم نمی شه باهاش خرید....

اما بعد از عضویتم در سایت متوجه شدم که می تونم خیلی کارها رو انجام بدم تا به پول بیشتری برسم

رفرال اجاره کنم یا مستقیم بگیرم و از هر کلیک اون ها هم پول بگیرم یه نیروی فوق العاده قوی اما فقط تا یک سطح می توانید رفرال بگیرید تا ساختار هرمی پیدا نکند و به ازای کلیک های هر کدوم از اون ها هم پول می گیرم...

لازم نیست بگردم رفرال پیدا کنم خود سایت رفرال اجاره می ده شما می تونید با پولی که از سایت در می آورید رفرال اجاره کنید و وقتی این کار رو می کنید طبق آمار 96% از کسانی که عضو سایت هستن متوسط 2-4 کلیک در روز انجام می دن با این احتساب هر رفرال شما در بدترین حالت 2 کلیک در روز انجام می دهد و .... اگر پولتان را نگه دارید و دائما رفرال اجاره کنید تا به 4000 رفرال برسید 6 ماه زمان می بره و بعد از اون

با خیال راحت ماهی 500 دلار بگیرید...

تازه این همش نیست ...
بازم ادامه داره اینا در بدترین شرایط بوداگر شما رفرال های مستقیم بگیرید پول بابت اون ها نمی دهید و فقط پول کلیک های اون ها رو می گیرید و از همه اینا گذشته شما می تونید با خرید پک طلایی سایت به قیمت 80 دلار که می شه با پولی که از خودش در میاری بخری از کلیک های رفرال هاتون دو برابر پول بگیرید... دیگه چی می خواین ؟؟؟؟

زمانی که شما اولین رفرال خود را اجاره می کنید یعد از 20 روز کلیک است که به پول مورد نیاز برای اجاره رسیده اید در آن زمان بسیار خوشحال و ذوق زده نشوید چون تازه اولشه ...!
همین حالا ثبت نام کنید و کلیک های خودتون رو شروع کنید.

و این هم سند من از در یافتیم از این سایت یه کپی از اطلاعات واریز به حسابم می گذارم که شما مطمئن شید این سایت پرداختی داره!!! در زیر اون هم مشاهده می کنید که 80 دلارلایبرتی برای عضویت طلایی یکساله پرداخت کردم!!! البته شما می تونید با 60 دلار عضویت طلایی شش ماهه بخرید!! بهترین کار اینه که عضویت طلایی بخرید و صد رفرال هم اجاره کنید و از اون به بعد هر 6 روز صد رفرال دیگه با پول خود سایت بخرید و بعد یک ماه رفرال های شما به 600 میرسه! پس درامد شما میشه هر روز حداقل 12 دلار به ازای 2 کلیک هر زیر مجموعه در روز! و بعد کمتر از 4 ماه شما 2000 رفرال دارید که درامدتون بالای 40 دلار در روز میشه!! حالا خودتون حساب کنید در ماه چقدر پول میشه! فقط یادتون باشه که حتما با لایبرتی همه کارهاتون رو انجام بدید!!!
حالا مطمئن شدید که پرداختی داره!

آموزش ثبت نام در این سایت

برو روی بنر زیر کیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام بشید



ادامه مطلب ...