کسب در آمد با نئوباکسNeoBux

کسب در آمد  با نئوباکس NeoBux





حتما بسیاری از شما تا کنون در سایت های کسب درآمد متعددی فعالیت داشته اید و به احتمال زیاد نتوانسته اید به درآمد خوبی برسید یا اینکه سایتی که در آن فعالیت می کردید متقلب از آب در آمده و خیلی اتفاقات دیگر که باعث شده نتوانید به در آمد خوبی برسید و چه بسا ضرر هم کرده اید وقت خود را تلف کرده اید.

در مقاله زیر می خواهم نحوه ی کسب درآمد بسیار بالا از اینترنت فقط با 4 دقیقه کار روزانه در اینترنت را به شما آموزش دهم.

سایت neobux یک سایت خارجی کسب درآمد می باشد که بیشتر از ۳ ملیون نفر در آن عضو هستند و می توان گفت 70% این اعضا فعال می باشند.




سوالات متداول:

۱. neobux چیست؟

قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه کسب درآمد به روش PTC یا همان کلیکی وجود دارد سایت NeoBux  است. این سایت با داشتن بیش از 3 میلیون کاربر بی رقیب تربن سایت حال حاضر به شمار می رود. هر کسی که در زمینه سایتهای درآمدزا فعالیتی داشته باشد با این سایت آشناست

در neobux شما با بازدید از تبلیغات پورسانت دریافت می نمایید. بسیاری از مالکان وبسایت ها تمایل به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایتشان دارند.
بدین منظور سایت هایی بوجود آمده اند تا به این نیاز فزاینده پاسخگو باشند.
این سایتها (که NeoBux هم از جمله آنهاست) نقش یک واسطه را بین مالک سایت و بیننده ها اجرا می کنند. بدین منظور قراردادی با آگهی دهنده (مالک وبسایت) می بندند که در آن تعداد بازدید کننده از سایت مشخص و هزینه آنرا اخذ می شود. به عبارت دیگر سایت واسطه متعهد می شود در یک بازه زمانی، تعداد مشخصی بیننده را به آن سایت هدایت کند.
حال این سوال پیش می آید که این سایت ها چگونه این بازدید کننده ها را تامین می کنند؟
در پاسخ باید گفت که این سایتها بخش اعظم وجه دریافتی از آگهی دهنده ها را به بیننده های آن سایت ها پرداخت می کنند.
به این صورت که افراد با عضویت در سایت واسطه و کلیک بر روی آگهی های آن، پول بدست می آورند آنهم بدون هیچگونه سرمایه گذاری اولیه ای!


۲. فرق بین neobux و دیگر سایت های کسب درآمد چیست؟


متمایز از دیگر سایت های PTC ٬ neobux  از قدیمی ترین و با سابقه ترین سایت کسب درآمد است که در سدد ایجاد نوعی فعالیت و ایده ای نو برای رضایت کاربرانش از طریق تبلیغ کنندگان است.


۳. تا چه مقدار می توانم درآمد داشته باشم؟


درآمدی که یک کاربر می تواند کسب کند بسته به نوع عضویتش و تعداد زیرمجموعه های که دارد متفاوت است. اگر شما یک پک طلایی خریداری کنید و ۱۰ کلیک در روز انجام دهید با فرض اینکه ۱۵۰ زیرمجموعه ی مستقیم دارید و آن ۱۵۰ زیرمجموعه نیز در روز ۱۰ کلیک کنند شما در یک روز چیزی معادل با 30.2$ درآمد خواهید داشت که ماهانه می شود 936.2$. با کسب یا کرایه ی زیرمجموعه ی بیشتر شما می توانید حتی درآمد بیشتری داشته باشبد که آن را به تصور شما می گذاریم. شما چیزی بایت شروع کار پرداخت نمی کنید. از هم اکنون که ثبت نام کردید می توانید دست به کار شوید.


۴. بابت هر کلیک چقدر پول دریافت می کنم؟


پرداخت پورسانت به شما به طور کلی بستگی به چند فاکتور دارد:

کاربر عادی یا معمولی  

بابت هر کلیک: $0.010 (حالت استاندارد). $0.015 (حالت ارتقاء داده شده)

بابت کلیک هر زیرمجموعه: $0.005  (حالت استاندارد). $0.010 (حالت ارتقاء داده شده)

کاربر طلایی

بابت هر کلیک: $0.010 (حالت استاندارد). $0.020 (حالت ارتقاء داده شده)

بابت کلیک هر زیرمجموعه: $0.010 (حالت استاندارد). $0.020 (حالت ارتقاء داده شده)


۵. نحوه ی پرداخت چگونه می باشد؟


حداقل مقداری که شما می توانید درآمد خود را به حساب AlertPay خود انتقال دهید $2.00 برای بار اول٬  $3.00 برای بار دوم٬ $4.00 برای بار سوم و این روند همچنان ادامه دارد تا بار نهم که $10.00 می باشد. از بار نهم به بعد دیگر این مقدار ثابت خواهد بود٬ یعنی حداقل مقدار $10.00 می شود.

مدت زمانی که طول می کشد تا پول به حسابتان واریز شود بسیار سریع و آنی بوده و بلافاصله انجام می شود.


سایت neobux یکی از ۷ الی ۸ سایت ptc است که کاملاً معتبر و مطمئن بوده و تمامی پرداخت های آن تا کنون انجام شده. این سایت بابت بازدید شما از تبلیغات آن به شما پورسانت می دهد و شما می توانید مبالغ دریافتی خود را به حساب بانکی الکترونیکی خود انتقال دهید.


این سایت کاملاً مطمئن است و کمپانی های امنیتی زیر آن را تایید کرده اند:


          HACKER SAFE certified sites prevent over 99.9% of hacker crime.                   


زیرمجموعه گیری در neobux:


شما به دو روش می توانید در neobux زیرمجموعه داشته باشید:


    ۱- مستقیم (Direct Referral)

    2- کرایه ای (Rental Referrals)


۱-

در روش مستقیم شما یک شخص را٬ دوست یا آشنا٬ مستقیماً معرفی می کنید. در این روش بهتر است که شما شخصاً جهت ثبت نام وی اقدام نمایید. توجه داشته باشید که برای این نوع ثبت نام ها از IP خود استفاده نکنید و سعی کنید از IP دیگر یا کامپیوتر خود شخص٬ وی را ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که در بخش فرم ثبت نام در قسمت Referer (معرف) نام کاربری خود را وارد کنید. بدین طریق شما یک نفر را مستقیماً به سایت معرفی کرده اید.

همچنین شما می توانید با استفاده از لینک معرفی (Referral Link) که خود سایت در اختیار شما قرار می دهد افراد زیادی را به سایت معرفی کنید. این لینک را شما می توانید در قسمت Banners مشاهده فرمایید. شما می توانید با استفاده از این لینک دوستان خود را در yahoo messenger دعوت کنید یا می توانید لینک خود را در وبلاگ شخصی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر شخصی از لینک شما اقدام به ثبت نام نماید قسمت Referer حذف خواهد شد و یعنی خود به خود نام کاربری شما ثبت می گردد.

شما همچنین می توانید با استفاده از بنرها و قرار دادن آنها در سایت یا وبلاگ خود افراد زیادی را به سایت معرفی کنید.

نکته: توجه داشته باشید که برای داشتن زیرمجموعه ی مستقیم شما باید ۳۰ روز در این سایت عضو بوده باشید و حداقل ۱۰۰ کلیک بر روی تبلیغات کرده باشید.

۲-

روش دوم که روش بسیار آسان تر و بی دردسرتری نسبت به زیرمجموعه گیری مستقیم است روش کرایه کردن زیرمجموعه است. این روش می تواند روش خوبی باشد تا زمانی که شما ۳۰ روز و ۱۰۰ کلیک را سپری کنید. اگر شما در حساب AlertPay خود دلار دارید می توانید اقدام به خرید زیرمجموعه کنید. در این روش خود سایت زیرمجموعه در اختیار شما قرار می دهد و ماهیانه 0.25$ بابت هر کدام از شما می گیرد. این زیرمجموعه ها در بسته های 3/10/20/30/50/70/100 هستند. شما هر ۷ روز می توانید اقدام به خرید یکی از این بسته ها نمایید. ماکسمم تعداد زیرمجموعه ای که شما به عنوان یک کاربر استاندارد می توانید کرایه کنید ۲۰۰۰ تا می باشد که می توانید با ارتقاء حساب خود آن را تا سقف ۴۰۰۰ زیرمجموعه نیز افزایش دهید.

نکته مهم که در اینجا قابل ذکر است این است که سایت هیچ گونه تضمین و تعهدی در قبال این زیرمجموعه ها ندارد. یعنی کلیک کردن یا نکردن این زیرمجموعه ها بر روی تبلیغات حتمی نمی باشد. به این دلیل که این زیر مجموعه ها افراد عادی می باشند و ممکن است یک روز کیلیک کنند یک روز کلیک نکنند. ولی شما می توانید آنها را دستع بندی کنید و اعضای ضعیف را بازیافت (Recycle) کنید. هزینه ی جایگزینی بابت هر زیرمجموعه 0.07$ می باشد. اگر عضوی به مدت ۱۴ روز کلیکی نکرد توسط خود سایت بدون هیچ هزینه ای تعویض خواهد شد.

شما همچنین می توانید زیرمجموعه های فعال خود را به مدت ۳۰ علی ۶۰ تا ۹۰ روز کرایه کنید. در صورت کرایه ۶۰ و ۹۰ روزه به ترتیب از تخفیف ۱۰ و ۲۰ درصدی بهره مند شوید.



ثبت نام کنید




نحوه گرفتن پول از حساب آلرت پی


بعد از انتقال پورسانتتون به حساب alertpay شما می تونید از یکی از سایت های معتبر ایرانی که دلار alertpay خرید و فروش می کنن پولتونو به حساب خودتون واریز کنید. کافیست در goolge "خرید و فروش دلار alertpay" را search کنید. یکی از معتبر ترین سایت های خرید و فروش دلار alertpay در ایران allertpay.net  می باشد. هر دلار alerpay شما 700 تومان خریداری و هر دلار  آلرت پی 1000 تومان به شما فروخته می شود.


برای باز کردن حساب آلرت پی اقدام کنید :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد